מיכל ליבנה, בת 80, היא סבתא בורסה. לפני 40+ שנים החלה להשקיע בבורסה, בנתה תיק השקעות ונהנית מ"הביצים" שמניב כל הזמן. כיום היא מלמדת אנשים, בפרט נשים, את רזי שוק ההון ובעיקר מעודדת להיכנס לעולם (הקצת) מאיים הזה. עם שנות ניסיון רבות בעליות וירידות של שוק ההון - יש לכולנו מה ללמוד ממנה, וזה אפילו די פשוט
מיכל מדמה את תיק ההשקעות ללול תרנגולות.
-כלל מספר אחד
לא מוציאים ביצים מהלול.
כל הרווחים מההשקעה מושקעים בחזרה להמשך צמיחה והגדלת התיק,
עד להשגת היעד שהצבת לעצמך.
בהיותה יוצאת קיבוץ, גם למיכל היה מאתגר לאמץ תפיסת עולם של כסף עושה כסף עושה כסף,
וכיום היא רוצה להנחיל את התובנות שלה ואיך לעשות זאת לכולנו.
דברנו על:
ליצירת קשר - האתר של מיכל: